Idetë më të njohura për Metaverse vijnë nga trillimet shkencore.
Metaverse shpesh përshkruhet në këtë kontekst si një lloj ambjenti dixhital "i futur në internet" - një manifestim i realitetit aktual, por i bazuar në një botë virtuale. Pra, atributet thelbësore të Metaverse mund të identifikohen si:
- I sinkronizuar dhe në kohë reale:
Pavarësisht ngjarjeve të paracaktuara dhe të pavarura, Metaverse do të jetë një përvojë e gjallë që ekziston vazhdimisht për të gjithë dhe në kohë reale, ashtu siç ndodh në "jetën reale".
- I pandalshëm:
Asnjëherë nuk "rifillon", "ndalon" ose "mbaron", thjesht vazhdon pafundësisht.
- I disponueshëm individualisht dhe në kohë reale:
Çdokush mund të jetë pjesë e Metaverse dhe të marrë pjesë në një ngjarje/vende/aktivitete të caktuara njëkohësisht.
- Ekonomi plotësisht funksionale:
Individët dhe bizneset do të jenë në gjendje të krijojnë, zotërojnë, investojnë, shesin dhe kompensohen për një gamë të gjerë aktivitetesh në mënyrë të sigurt, eficente dhe transparente.
- Eksperiencë e vërtetë:
Metaverse do të përfshijë si botën dixhitale ashtu edhe atë fizike, rrjetet/përvojat private dhe publike, si dhe platformat e hapura dhe të mbyllura.
- Gamë e gjerë kontribuesish:
Këta kontribues e pasurojnë Metaverse nga përmbajtja dhe eksperiencat e zhvilluara, disa nga kontribuesit janë të vetëpunësuar, ndërsa të tjerët janë biznese të organizuara joformalisht ose të orientuara drejt komerciales.
- Ofron ndërveprueshmëri të paprecedentë:
Ofron të dhëna të jashtëzakonshme, artikuj/asete dixhitale, përmbajtje dhe ndërveprueshmëri të tjera nga çdo eksperiencë - një makinë e zhvilluar për Rocket League (ose edhe faqen e internetit të Porsche) mund të transportohet për të punuar në Roblox. Bota dixhitale e sotme funksionon sikur të ishte një qendër tregtare, ku çdo dyqan ka paratë e veta, kartat unike të identitetit, njësi matëse të ndryshme për artikuj si këpucët apo aksesorë të tjerë, dhe rregulla të ndryshme veshjeje, ndër të tjera.