Zhvillimi i fundit i Metaverse u bë i mundur falë teknologjive si inteligjenca artificiale (AI), Interneti i Gjërave (IoT), AR, VR, si dhe modelimi 3D dhe llogaritja hapësinore dhe e skajshme.
Inteligjence artificiale Inteligjenca artificiale siguron stabilitetin e infrastrukturës së Metaverse, duke ofruar gjithashtu informacione vepruese për shtresat e sipërme. Teknologjitë e NVIDIA janë një shembull i mirë se si AI do të jetë vendimtare në zhvillimin e hapësirave dixhitale ku ndërveprimet sociale do të ndodhin virtualisht.
Internet of Things Ndërsa IoT do të lejojë që Metaverse të ndërveprojë me botën reale, ai do të shërbejë gjithashtu si një ndërfaqe 3D për pajisjet IoT, duke lejuar një përvojë më të personalizuar të tyre. Si Metaverse ashtu edhe Interneti i Gjërave do të ndihmojnë organizatat në marrjen e gjykimeve më të shpejta dhe të automatizuara.
Realiteti i shtuar dhe ai virtual Ideja e një Metaverse kombinon teknologji si AI, AR dhe VR për të lejuar përdoruesit të hyjnë në botën virtuale. Për shembull, artikujt virtualë mund të futen në mjedisin aktual duke përdorur teknologjinë e realitetit të shtuar. Në mënyrë të ngjashme, VR ju ndihmon të zhyteni në një mjedis virtual 3D duke përdorur modelimin kompjuterik. Ndërsa veshja e një kufje të realitetit virtual ose një pajisje tjetër nuk kërkohet në Metaverse, ekspertët besojnë se VR do të bëhet një pjesë thelbësore e mjedisit virtual. Sidoqoftë, duhet të theksohet se Metaverse është i ndryshëm nga AR dhe VR. Nëse jeni kurioz të dini se si mund të hyni në Metaverse, përgjigja është se teknologjitë e shtuara dhe të realitetit virtual janë një mënyrë për të hyrë në botën dinamike dixhitale 3D.
Modelimi 3D Modelimi 3D është një proces grafik kompjuterik për krijimin e një paraqitjeje dixhitale tredimensionale të çdo sipërfaqe ose objekti. Realiteti 3D i Metaverse është vendimtar për të siguruar komoditetin e konsumatorëve të tij. Kërkohen shumë mbledhje imazhesh dhe dizajn grafik për të krijuar një botë 3D. Grafikat 3D në shumicën e lojërave si The Sandbox ( SAND ) japin përshtypjen se lojtari është në të vërtetë në lojë. Metaverse duhet të ndërtohet mbi të njëjtin themel.
Llogaritja hapësinore dhe e skajshme Praktika e shfrytëzimit të hapësirës fizike si një ndërfaqe kompjuterike njihet si llogaritja hapësinore. Me teknologji si HoloLens, Microsoft është një pionier në fushën e llogaritjes hapësinore në hapësirën metaverse. Koha e përgjigjes ndaj veprimit të një përdoruesi në thelb duhet të reduktohet në një nivel nën atë që është e dallueshme për njerëzit. Duke pritur një seri dhe kombinim të burimeve kompjuterike dhe infrastrukturave të komunikimit pranë përdoruesve, llogaritja e skajshme siguron kohë të shpejta përgjigjeje.