NFT 2.0: Gjenerata e ardhshme e NFT-ve do të jetë e efektshme dhe e besueshme

(NFT) kanë qenë në titujt kryesorë gjatë kohëve të fundit.

Ndërkohë që një pjesë e popullsisë janë përpjekur të kuptojnë se pse ekzistojnë NFT-të, kërkesa është rritur, institucionet janë afruar dhe gjuha ka hyrë në ndërgjegjen tonë kolektive. Në ekzistencën e tyre të shkurtër, NFT-të kanë shpërthyer në skenën e kriptove, duke arritur në 17 miliardë dollarë në vëllimin e tregtimit në 2021. Ky numër pritet të shkojë në 147 miliardë dollarë deri në vitin 2026. Akoma më mbresëlënës është fakti se ky vëllim zotërohet nga më pak se 400,000 përdorues, e cila arrin në një vëllim të madh transaksionesh prej 47,000 dollarësh për përdorues.

Krahas rritjes meteorike të industrisë, vetë NFT-të kanë kaluar nëpër ndryshime të mëdha që nga fillimi i tyre. Për shembull, CryptoPunks, i cili u prodhua falas në 2017, u ngrit në statusin “blu-chip” (projekt me vlerë të lartë), duke arritur kulmin me një shitje prej 11.8 milionë dollarësh në Sotheby's vitin e kaluar. NFT-të kanë treguar një fuqi të jashtëzakonshme duke tërhequr vëmendjen e të famshëmve dhe markave të mëdha dhe madje duke u paraqitur në reklamat e Super Bowl. Kompani të tilla si Budweiser, McDonald's dhe Adidas kanë hedhur koleksionet e tyre, ndërsa Nike ka hyrë në hapësirë ​​duke blerë RTFKT Studios.

10.jpg

Related Posts

Ja çfarë ndodhi këtë javë në botën e kriptomonedhave

Miratohen aplikimet për Bitcoin ETF, por ky miratim nisi më pare me një lajm të rremë. Një përditësim i ri po diskutohet për Ethereum, ndërsa SEC ka...

Bitcoin ETF miratohet zyrtarisht nga SEC

Komisioni i Shkëmbimit dhe Letrave me Vlerë i SHBA-së ka miratuar zyrtarisht fondet e para të tregtueshme të rregulluara në Shtetet e Bashkuara të...

Ja çfarë ndodhi këtë javë në botën e kriptomonedhave

Elon Musk shkakton polemika si pasojë të një citimi të gabuar gjatë prezantimit të BitKey të Dorsey. Coinbase ju lejon të dërgoni para përmes mediave...