Meta tani lejon postimin e NFT-ve në Facebook ashtu edhe në Instagram

Meta njoftoi sot se do t'i lejojë përdoruesit të postojnë NFT-të e tyre si në Instagram ashtu edhe në Facebook. Përdoruesit mund të lidhin portofolet e tyre si Rainbow, MetaMask, Trust Wallet, Coinbase Wallet dhe Dapper Wallet për të postuar koleksione dixhitale të krijuara në Ethereum, Polygon dhe Flow.

“Ndërsa vazhdojmë të shpërndajmë koleksione dixhitale në Facebook dhe Instagram, ne kemi filluar t'u japim njerëzve mundësinë për të postuar koleksionet dixhitale që ata zotërojnë në Facebook dhe Instagram. Kjo do t'u mundësojë njerëzve të lidhin prtofolet e tyre një herë me secilin aplikacion në mënyrë që të ndajnë koleksionet dixhitale në të dyja aplikacionet, "tha kompania në postimin e saj në blog.

Meta-Instagram-NFT.png

Kompania ka eksperimentuar me NFT-të në të dyja platformat e saj që nga maji. Më poshtë është një kujtesë e shpejtë e asaj që Meta ka bërë në hapësirën rreth koleksioneve dixhitale deri tani:
Mars 2022: Mark Zuckerberg tha se NFT-të do të vijnë së shpejti në Instagram.
• Maj 2022: Instagram fillimisht filloi testimin e NFT-ve me krijues të zgjedhur në maj.
• Qershor 2022: Zuckerberg përfshiu më shumë njerëz në atë test dhe tha se NFT-të do të vijnë së shpejti në Facebook.
• Qershor 2022: Facebook filloi të shfaqte koleksione dixhitale me krijues të kufizuar me bazë në SHBA.
• Korrik 2022: Meta nisi mbështetjen e NFT-ve në Instagram në 100 vende.

Përveç zgjerimit të mbështetjes për shfaqjen e koleksioneve të ndryshme dixhitale, kompania po punon gjithashtu në animacione të personalizuara për postimet e NFT-ve dhe koleksioneve dixhitale. Më herët gjatë vitit, Zuckerberg kishte përmendur se Meta do të punojë në shfaqjen e NFT-ve përmes Instagram Stories, gjithashtu do t'i bëjë ato të pajtueshme me Spark AR.

Ndërsa platformat e tjera si Twitter dhe Reddit janë fokusuar në avatarët e bazuar në NFT, Meta po përpiqet të arrijë një audiencë më të gjerë duke prezantuar veçori që do t'i lejojnë njerëzit të tregojnë koleksionet e tyre dixhitale përmes postimeve. Plani i kompanisë është të mbështesë të gjitha rrjetet kryesore, në mënyrë që më shumë njerëz që mund të zotërojnë NFT të mund ti shfaqin ato në një platformë të zakonshme. Nga ana tjetër, njerëzit kripto-kuriozë mund të shikojnë postimet e NFT-ve ashtu si postimet e tjera në burimet e tyre, në mënyrë që të mësojnë më shumë rreth tyre.

Artistët po postonin krijimet e tyre NFT në Instagram shumë kohë përpara se platforma të fillonte t'i mbështeste. Kështu që kompania është përpjekur të fitojë para duke bërë një plan-projekti afatgjatë për mbështetjen e krijuesve. Në maj, kreu i Instagramit, Adam Mosseri tha se kompania po eksploron shitjet dixhitale të koleksioneve, në mënyrë që krijuesit të kenë një rrugë tjetër për të fituar para. Kompania ka shprehur gjithashtu dëshirën për të ndërtuar një treg të artit dixhital që mund të përdoret për të blerë artikuj në metaverse.

Related Posts

Si ndikon një falimentim i ekonomisë së SHBA-së në botën e kriptomonedhave

Tregu i monedhave të qëndrueshme (stablecoins), me një vlerë prej 130 miliard dollarësh, është i fokusuar në bonot e thesarit të qeverisë amerikane, ...

Ja çfarë ndodhi këtë javë në botën e kriptomonedhave

Çmimet e tokenave të lidhur me AI u rritën. Rrjeti i Bitcoin-it po mbingarkohet. Binance lançon shërbimin e huasë së NFT-ve ndërsa Hong Kongu jep ...

Gjërat nuk po duken mirë për Binance 

Binance, një nga bursat më të mëdha të kriptomonedhave në botë, e gjen veten të përfshirë në një situatë sfiduese. Kompania po përballet me rritjen e ...