Renault krijon partnership me SandBox për të ofruar eksperiencë automotive në WEB3.

Prodhuesi i makinave Renault Korea Motors dhe Sandbox Metaverse filluan së bashku një partneritet të ri për të mbështetur përvojat unike dixhitale për klientët e tyre duke shfrytëzuar fuqinë e teknologjive në zhvillim. Sandbox metaverse dhe Renault Korea Motor thanë në një deklaratë se partneriteti synon të ofrojë përvoja automobilistike që kanë pësuar një transformim të madh dixhital të nxitur nga tendencat kyçe të blockchain të bazuara në Web3. “Partneriteti do të ndërtohet rreth ofrimit të llojeve të reja të përvojave që kombinojnë automobilat dhe asetet dixhitale në Sandbox”, tha Cindy Lee, CEO i The Sandbox Korea.

Renault hyn në botën virtuale SandBox

Prodhuesi i makinave luksoze koreane thotë se është i përkushtuar të përfitojë nga mundësitë e krijuara në botën virtuale për të fuqizuar makineritë e gjeneratës së ardhshme dhe do të fokusohet në realitetin virtual, lojërat, NFT-të dhe Blockchain. Renault i bashkohet prodhuesve të tjerë të automjeteve si Ferrari, Mercedes-Benz, Virtual Porsche dhe BMW, të cilët kanë bërë hapa të fortë për t'u përshtatur me teknologjinë e Web3 duke zhvilluar dhe mundësuar veçoritë ADAS në makinat e tyre. "Ky partneritet është një shembull....

Për të lexuar artikullin e plotë ndiqni linkun https://cryptalb.com/renault.php

Related Posts

Ja çfarë ndodhi këtë javë në botën e kriptomonedhave

Miratohen aplikimet për Bitcoin ETF, por ky miratim nisi më pare me një lajm të rremë. Një përditësim i ri po diskutohet për Ethereum, ndërsa SEC ka...

Bitcoin ETF miratohet zyrtarisht nga SEC

Komisioni i Shkëmbimit dhe Letrave me Vlerë i SHBA-së ka miratuar zyrtarisht fondet e para të tregtueshme të rregulluara në Shtetet e Bashkuara të...

Ja çfarë ndodhi këtë javë në botën e kriptomonedhave

Elon Musk shkakton polemika si pasojë të një citimi të gabuar gjatë prezantimit të BitKey të Dorsey. Coinbase ju lejon të dërgoni para përmes mediave...