5 mënyra për të rritur një startup në industrinë Blockchain

A e dini se më pak se 10% e startup-eve në Blockchain kanë sukses? Për ata që dështojnë, zakonisht nuk është për shkak të mungesës së parave, por për shkak të ekzekutimit. Nisja e një startup-i të ri, qoftë në Web3 apo jo, ka qenë gjithmonë sfiduese. Shkalla e dështimit të të gjitha startup-eve është 75-90%, brenda industrisë së Blockchain-it.

Realiteti i zymtë i startup-eve në Blockchain dhe jetëgjatësia e tyre e shkurtër është se shumica nuk po ndjekin disa parime kyçe për një formulë fillestare rrënjësisht të suksesshme.

Pesë parimet kryesore për një StartUp të suksesshëm në Blockchain
Blockchain është një teknologji mjaft e re prandaj mund të themi se është e vështirë të parashikohet se ku po shkon.Tregu është ende në maturim dhe shumë nga këto ndërmarrje dështojnë për shkak të mungesës së parave apo infrastrukturës. Disa prej tyre kishin atë që do të kishte qenë skenari i përsosur që një organizatë tradicionale të lulëzonte. Sidoqoftë, Blockchain kërkon një qasje specifike, përvojë, ekspertizë në industri, një vizion të qartë dhe idenë e duhur.

1.Një vizion i qartë
Shumë sipërmarrës pa përvojë do të përpiqen të fitojnë para pa një ide apo produkt konkret në industri. Ndërtimi i një produkti për Blockchain nuk duhet të mbështetet vetëm në një ide të shkëlqyer, themeluesit duhet të dinë saktësisht se çfarë duan të zhvillojnë dhe për çfarë duhet ta zhvillojnë. Një vizion i qartë dhe një produkt prototip (MVP) janë hapat drejt suksesit.

Vial synon të krijoj një botë që bazohet në ekonominë e pronësisë, përfshirjen financiare, transparencën dhe shpërndarjen e drejtë të kapitalit, duke nisur me një produkt të thjesht sic është aplikacioni Walk to Earn, krijimin e portofolit të parë dixhital për trevat shqip-folëse, e duke synuar ndërtimin e një ekosistemi bashkëkohor të bazuar në Blockchain.

2.Produkti duhet të zgjidhë një problem aktual
Vetë Web3 është një koncept i ri dhe është ende në fazën e adoptimit dhe një përqindje e madhe e popullsisë nuk e ka idenë për ekzistencën e tij. Kjo do të thotë se ka ende punë për të bërë dhe për të kuptuar dëshirat dhe nevojat e tregut.
Hipoteza rreth kriptomonedhave dhe Blockchain-it bëri që shumë sipërmarrës të bëhen të etur për fitime në vend që të dinin nëse produkti tyre zgjidh një problem aktual. Nëse zgjidhja e një problemi nuk ekziston, gjasat e dështimit janë të larta për shkak të mungesës së adoptimit të tregut. Disa raste të suksesshme shfaqen në fusha të ndryshme si industria e kujdesit shëndetësor apo si menaxhimi i zinxhirit të furnizimit farmaceutik.

3.Një ekip i strukturuar mirë
Nëse produkti është testuar në treg dhe rezultatet ishin të mira, hapi tjetër është të merren njerëzit e duhur. Struktura e ekipit mund të bëjë ose prishë një biznes. Numri i specialistëve dhe profesionistëve me përvojë në Blockchain është relativisht i vogël, vlerësohet se ka 105,000 zhvillues në Blockchain në mbarë botën. Një numër kaq i vogël i këtyre profesionistëve e bën edhe më të vështirë krijimin e një ekipi të fortë.
Përveç kësaj, është thelbësore që të gjitha rolet të jenë të strukturuara dhe të përcaktuara mirë, përndryshe, mund të vonojë një projekt ose një produkt. Përveç zhvilluesve, është sfiduese të gjesh ekspertë në fusha të ndryshme të specializuar në Blockchain dhe në kripto.

4.Edukimi i tregut
Ajo që tregu si investitorët ashtu edhe kompanitë kanë nevojë është edukimi i duhur. Industria është ende në fazat e saj të hershme, kështu që shumica e sipërmarrësve nuk kanë përvojë dhe aftësi. Udhëzimet dhe edukimi, veçanërisht në lidhje me industritë e Web3 dhe Blockchain, mund të bëjnë një ndryshim dhe t'i ndihmojnë ata drejt suksesit.

Një nga misionet e Vial është të edukojë publikun me informacion të besueshëm dhe të saktë në lidhje me industrinë e Blockchain-it dhe kriptove.

5.Koha
Ambjentet e qëndrueshme të biznesit nuk janë zakonisht të disponueshme për startup-et, në një industri të paqëndrueshme si kriptot. Planifikimi për një kohë të gjatë dhe pritja për të nxjerrë një produkt është një lojë me rreziqe shumë të larta sepse ai ka një cikël të kundërt me zhvillimin e një produkti tradicional. Një produkt i mirë që zgjidh një problem aktual lind nga zgjidhja e nevojave të mundshme të klientëve.

46DE2EC2-505A-4BBA-9165-51963E5410B9.jpeg

Related Posts

SEC padit Binance se ka keqpërdorur fondet e klientëve

Komisioni i Shkëmbimeve dhe Letrave me Vlerë (SEC) paditi të hënën Binance, bursën më të madhe të kriptomonedhave në botë, duke pretenduar se kompania ...

Ja çfarë ndodhi këtë javë në botën e kriptomonedhave

Elon Musk përballet me akuza të reja për tregtimin e Dogecoin. Coinbase thotë se AI mund të përfitojë nga kriptomonedhat, ndërsa një portofol ...

Si ndikon një falimentim i ekonomisë së SHBA-së në botën e kriptomonedhave

Tregu i monedhave të qëndrueshme (stablecoins), me një vlerë prej 130 miliard dollarësh, është i fokusuar në bonot e thesarit të qeverisë amerikane, ...